4 aplikacije koje će vam pomoći da budete organizovaniji

Svjedoci smo da se danas gotovo nikako ili vrlo rijetko postavlja pitanje: “Da li postoji neka aplikacija koja će mi pomoći da se bolje organizujem?”, češće se pitamo: “Koju od ovih aplikacija da izaberem? Koja je najbolja? Koja će mi pomoći u organizaciji?

I zaista, ukoliko krenemo da pretražujemo aplikacije koje će nam pomoći u prioritetizovanju i izvršavanju različitih svakodnevnih aktivnosti i obaveza i dovesti nas do što je veće efikasnosti i produktivnosti u predviđenom vremenu, a ostaviti nam dovoljno vremena da se odmorimo, bavimo hobijima, porodicom, prijateljima, vrlo brzo shvatimo da je takvih aplikacija veoma mnogo i da nam treba brz odgovor na pitanje: “Koja od tih aplikacija stvarno “radi”?”.

Da bismo vam pomogli da skratite taj put, donosimo vam 4 najefikasnije aplikacije:

  1. Wunderlist aplikacija je nekoliko godina za redom proglašavana za najbolju aplikaciju godine. Iskustva korisnika pokazuju da to i nije bilo baš bez razloga. Aplikacija vam omogućuje da planirate svoje zadatke unutar različitih kategorija (npr. Posao, Privatno, Porodica, Šoping) ili da kreirate neku svoju kategoriju (npr. Vježbanje). Ona vam omogućuje da “kačite” različite dokumente. Važna karakterika ove aplikacije je ta što svoje zadatke možete podijeliti sa kolegama, prijateljima, porodicom i delegirati poslove, zakazati rokove, dogovoriti druženje ili putovanje. Pored toga, na ovaj način možete da pratite koliko ste investirani u različite aspekte svoga života i omogućuje vam priliku da efikasnije balansirate između njih.
    Wunderlist aplikacija je besplatna i moguće je skinuti na sve uređaje i na vaš web pretraživač, te svoje zadatke možete pratiti sa različitih uređaja u bilo koje doba dana. 
  2. ToDolist je druga aplikacija, koja ide “rame uz rame” sa Wunderist aplikacijom, koja vam, takođe, omogućava da različite zadatke podijelite sa različitim ljudima (kolege, prijatelji, porodica, itd.). Nudi vam da organizujete svoje zadatke na osnovu datuma, boje, da postavite zadatke i podzadatke, odredite rokove i slično.
    Iako je veoma “mlada” aplikacija, na tržište se veoma brzo probila i postala jedna od najpopularnijih aplikacija iz ove kategorije.
    ToDolist je besplatna i moguće je skinuti za sve poznatije platforme. 
  3. Evernote predstavlja jednu od najkorištenijih i najviše ocijenjenih aplikacija za ovu svrhu. Omogućuje sinhronizaciju sa drugim uređajima i e-mailom, dobra je za bilješke i podsjetnike. Veoma je jednostavna za korištenje i bez obzira na sve veću “konkurenciju” ona je i dalje na samom vrhu.Evernote je besplatna i moguće je skinuti za sve poznatije platforme. 
  4. Trello predstavlja aplikaciju koja vam nudi mnogo različitih opcija za planiranje. Na vrlo sistematičan način možete da uredite svoje projekte, zadatke, obaveze. Idealna je za upotrebu unutar radne organizacije ili timova. Trello vam omogućuje da sortirate različite projekte i da unutar njih napravite podkategorije sačinjene od različitih segmenata tog projekta. Unutar njih možete dodavati ček-liste, rokove, bilješke, fajlove, ili ih označavati različitim bojama kako bi ih lakše raspoznavali.
    Trello se svrstava u jednu od najpreglednijih/najsistematičnijih aplikacija koja vam omogućava uvid u vaše zadatke (čak i poredane u kalendaru). Ovu aplikaciju je moguće povezati sa Dropbox-om, Google Drive-om.Trello koriste vodeće kompanije kao što su: Google, National Geographic, Adobe, Kickstarter, i mnoge druge. Već sutra možete da je počnete koristiti ali i da je predložite unutar svoje radne organizacije.Trello je besplatna aplikacija i moguće je skinuti za sve poznatije platforme i sinhronizovati je sa gotovo svim uređajima koje koristite.


    I zapamtite: